Get your own Digital Clock

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 30, 2011

MUHAMMAD FIRDAUS BIN YUSOF





MUHAMMAD FIRDAUS BIN YUSOF
14 Julai 1989 - 29 Disember 2011

Assalamualaikum semua...
semalam digemparkan dengan pemergian sahabat baik aku masa zaman sekolah dulu.terkesima aku dengan berita yang amat mengejutkan ini. bukan aku saja yg terkejut malahan boleh dikatakan seluruh kawan2 terkejut ngan berita nie.Semalam sempat jugak aku dan kawan-kawan yang lain dtg semasa majlis pengebumian arwah. Majlis pengebumian berjalan dengan lancar.

MUHAMMAD FIRDAUS BIN YUSOF...
semuanya hanya tinggal kenangan dan akan kekal abadi selamanya. Aku halalkan semua selama kita kenal masa sekolah dulu. semoga roh hang dicucuri rahmat olehNya. Semoga hang ditempatkan dengan golongan org-org yang beriman oleh ALLAH S.W.T.

Kenangan hang bersama-sama kami mase sekolah dulu masih tersemat dalam ingatan kami semua.kami semua doakan utk hang. Bersama-samalah kita sedekahkan Al-fatihah.
.
.
.
.
p/s : terasa kehilangan yang teramat sangat. arwah mmg seorang yang baik. setiap gurauan dia mmg dpt menghiburkan kami satu kelas dulu. hilang lagi seorang teman.

No comments:

Post a Comment